نرم افزار تبلیغاتی خزنده ی یاهو 3.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار تبلیغاتی خزنده ی یاهو 3.0
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 455
نویسنده : Alireza

نرم افزار تبلیغاتی خزنده ی یاهو 3.0

   طبقه بندی: هک و جاسوسی، 



















خزنده ی یاهو ، نام نرم افزاری تبلیغاتی است که با به اصطلاح خزندگی درون چت روم های یاهو ، به ارسال پیغام تبلیغاتی برای افراد حاضر در روم یا ذخیره ID های حاضر در آن می پردازد. این برنامه یک بانک اطلاعاتی دارد که شامل  ID هایی هست که شما با خزندگی درون روم ها جمع آوری کرده اید. با استفاده از همین برنامه می توانید پیغام تبلیغاتی خاصی را برای تمام ID هایی که درون بانک اطلاعتی وجود دارد بفرستید.
این برنامه ابتدا از شما تا حداکثر 10 ID و Password حقیقی مربوط به یاهو درخواست می کند که الزاما میبایست Password هر 10 ID یکسان باشد. سپس به سرور یاهو متصل شده و با ID و Password هایی که شما داده اید به اصطلاح Login کرده و آن IDها  را به حالت Online در می آورد.
در این حالت شما چند انتخاب دارید :
1- آغاز عملیات خزندگی در روم ها :
برای همین بخش چند حالت مختلف وجود دارد :
حالت جمع آوری ID که در این حالت روبات های شما به درون روم هایی که شما انتخاب می کنید خزندگی می کنند و تمام ID هایی را که در چت روم هستند در بانک اطلاعاتی برنامه ذخیره می کنند.
حالت Send to all در روم که در این حالت روبات های شما ID ها را ذخیره نمی کنند بلکه تنها با ورود به روم های مختلف به افراد حاضر در روم ، پیغامی که شما نوشتید را می فرستند و از روم خارج شده و به روم بعدی می روند.
حالت دو گانه که در این حالت روبات های شما علاوه بر ذخیره کردن ID های حاضر در روم ، به Send to all کردن پیغام تبلیغاتی شما درون روم نیز می پردازند.
لازم به ذکر است که به دلیل سیستم ضد Spamming یاهو ، سیستم های خاصی برای بهبود کار طراحی شده است. یکی از این سیستم ها آزمایش ورود به روم برای هر کدام از روبات های Login شده است. به دلیل این که ممکن است ID هایی که شما Login کرده اید ، دچار مشکل باشند یا Lock شده باشند و توانایی ورود به روم ها را نداشته باشند ، در آغاز عملیات ، برنامه به آزمایش ID های شما برای ورود به روم ها می پردازد و بسته به تعداد ID های قابل ورود به روم ها ، فاصله ی زمانی بین ورود به روم ها و ترتیب آن ها را محاسبه کرده و عملیات را بر اساس همان محاسبات آغاز می کند.
در حالت پیش فرض ، لیست روم های موجود برای خزندگی روم های Asia Global Chat است. در صورت تمایل می توانید با بازکردن فایل Rooms.txt درون Folder برنامه ، روم های دیگری را نیز به این شکل  وارد کنید.

 

دانلود | Download

  |

لینك كمی

- حجم 1.24مگابایت



 پسورد فایل زیپ :

www.asandownload.com





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: